۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷

با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور؛

امام جمعه بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان منصوب شد

امام جمعه بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان منصوب شد

بجنورد- مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی از انتصاب نخستین امام جمعه بخش غلامان در شهرستان جدیدالتاسیس راز و جرگلان خبر داد.

حجت الاسلام حسین عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی حکمی از سوی حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محمد سلیمانی به عنوان امام جمعه جدید این بخش منصوب شده است.

حجت الاسلام عابدینی افزود: بر این اساس حجت الاسلام سلیمانی برای مدت سه سال از سوی شواری سیاست گذاری ائمه جمعه کشوربه عنوان امام جمعه این بخش منصوب و نماز جمعه این بخش را اقامه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام سلیمانی اولین امام جمعه بخش غلامان، از روحانیون مستقر و از اهالی استان لرستان است.

به گفته وی اولین نماز جمعه بخش غلامان به امامت امام جمعه جدید این بخش روز جمعه این هفته با حضور مردم مومن و خداجوی این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم انتصاب حجت الاسلام سلیمانی آمده است: بنا به درخواست اهالی بخش غلامان و تایید حضرات آقایان علما اعلام ایدهم الله تعالی، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه؛ حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی به سمت امامت آن بخش به مدت سه سال منصوب می شوید.

این حکم در ادامه می افزاید: انشاء‌الله ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و به وحدت و همبستگی دعوت و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید.

در پایان این حکم آمده است: امید است روحانیان معظم، اهالی محترم و به خصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری های لازم رادر انجام هر چه باشکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامان از بخش های شهرستان جدیدالتاسیس راز و جرگلان است که در ۱۳۰ کیلومتری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 2875810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha